niedziela, 28 kwietnia 2013

Creepersy ! :D

Co sądzicie o creepersach ? Prawda

 jest taka - albo się je kocha, albo

nienawidzi :)

 Reprezentują dosyć alternatywny, wręcz

 gotycki styl, ale coraz częściej można je 

widzieć na ulicach Polskich miast. Trudno

 dostać te buty w Polskich sklepach. Dla

 mnie nie przypadły do gustu  .  Jak dla

 mnie NOT .Niektóre są dośc ładne . Ale 

wasze opinie piszcie w 

komentarzach ! :) / Kalafiorek




Te co ma ta dziewczyn np:. mi się podobają czyli HOT ! <3


2 komentarze:

  1. trudno lubić creepersy, ponieważ wiążą się one ściśle z pewnymi subkulturami, a wiadomo że jak się ślepo podąża za modą to wygląda się dość komicznie... ja je uwielbiam i czekam na jedną parę właśnie, nie mogę się doczekać :) bardzo mnie kręci styl punków i grunge'u z lat 80/90 więc takie obuwie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino :) Bardzo fajnie że wyraziłaś swoje zdanie na temat posta :) bardzo fajnie :) creepersy mają bardzo specyficzny wygląd, który nie każdemu pasuje ,ale widocznie Tobie tak więc mnie to bardzo cieszy :) Jeżeli chcesz może byc więcej takich postów na temat ubiorów z lat 80/90 <3

    OdpowiedzUsuń